KKK - Korduma kippuvad küsimused

Üldinformatsioon
Kaupadest
Tasumine
Kohaletoimetamine
Tagastus/Pretensioonid

Üldinformatsioon

Kas saan ostu sooritada registreerimata?

Ostu sooritamiseks Hansabays on vajalik registreerimine.

Registreerimine, mis ei võta üle 2 minuti, tagab Teile järgmised võimalused, te saate:

  • jälgida tellimuse staatust ja kättetoimetamise aega;
  • koostada personaalset soovide nimekirja;
  • vaadata oma ostuajalugu ühe hiireklikiga;
  • sisestada mitu kättetoimetamise aadressi ja teha valik vastavalt vajadusele.

Ma unustasin oma parooli, kuidas seda taastada?

  • Kui olete unustanud oma parooli, minge sisselogimise leheküljele, vajutage lingile „Unustasid salasõna“ ning sisestage oma e-postiaadress, mille märkisite profiili registreerimisel.
  • Teile saadetakse postkasti kiri paroolivahetuse lingiga.

Ma unustasin oma kasutajanime, kuidas seda taastada?

Kasutajanimeks on teie e-postiaadress. Kui te olete selle aadressi unustanud, võite abi saamiseks pöörduda Hansabay Kõnekeskuse poole või kasutada ostude sooritamiseks muud e-postiaadressi.

Kuidas toimib „Minu soovinimekirjad“?

„Minu soovinimekirjad“ on kaupade nimekiri, mille ostmisest olete huvitatud tulevikus. Näiteks - olete leidnud teid huvitava kauba, kuid hetkel ei plaani veel ostu sooritada, siis lisate ühe hiireklikiga kauba jaotusesse "Minu soovinimekirjad" ning säilitate selle tulevikuks. "Minu soovinimekirja" lisatud kaupa ei ole te kohustatud ostma.

“Minu soovinimekirjad” linki võite jagada oma sõprade ja tuttavatega, et saada soovitud kink sünnipäevaks või muuks tähtpäevaks. Kui keegi sooritab ostu Teie “Minu soovinimekirjad” nimekirjast, siis ilmub selle kohta ka vastav märge. Soovinimekirja saab koostada ainult sisselogitud kasutaja.

Kas ma saan “Minu soovinimekirjad” edastada samaaegselt erinevatele e-posti aadressidele?

Jah, saate küll. Sisselogides Hansabay keskkonda liikuge „Menüü“→ „Minu soovinimekirjad“→ klikkides “Jaga” noolele saate sisestada igasse kasti eraldi ühe e-posti aadressi → Saada kõik. Sealsamas saate muuta ka kaupade kogust.

Kui kaua on minu poolt koostatud “Minu soovinimekirjad” nähtavad?

Koostatud “Minu soovinimekirjad” ei kao keskkonnast (ajapiirang puudub). Juhul kui nimekirjas olev kaup on otsa saanud või Müüja pole sisestanud laoseisu, siis ei ole võimalik kaupa lisada ostukorvi (vastav nupp on mitteaktiivne).

Kas ma näen kui „Soovide nimekirjas“ olev toode on Hansabay keskkonnas läbimüüdud?

Jah, näete seda. Juhul kui nimekirjas olev kaup on otsa saanud või Müüja pole sisestanud laoseisu, siis ei ole võimalik kaupa lisada ostukorvi (vastav nupp on mitteaktiivne).

Mis erinevus on „Lemmikkauplustel“ ja „Minu soovinimekirjadel“?

„Lemmikkaupluste“ alla olete koondanud Teile meeldivad poed, „Minu soovinimekirjad“ sisaldavad Teie poolt juba väljavalitud konkreetset kaupa.

Kuidas saan anda tagasisidet kauba kohta?

  • Arvamust/tagasisidet saate avaldada peale kauba kättesaamist. Kui kaup pole kätte saadud, siis tagasisidet anda ei ole võimalik.
  • Tagasisidet kauba kohta saab anda Hansabay sisselogitud keskkonnas Tellimused → Kirjuta tagasiside alt.

Kas mul on võimalus muuta või kustutada minu poolt antud tagasisidet?

Hetkel selline võimalus Hansabay keskkonnas puudub. Võimaluse tekkimisel anname koheselt teada.

Kuidas saan anda tagasisidet/kommentaari müüja kohta?

Tagasisidet müüja/e-poe kohta saab anda müüja vitriinis, Tagasiside → Jätke tagasiside.

Kuidas ma saan tellida Hansabay uudiskirja?

Uudiskirja on võimalik tellida oma profiili registreerimisel aadressil www.hansabay.ee või siis lehekülje allosas, sisestades spetsiaalsele väljale e-posti aadressi.

Kuidas on võimalik loobuda uudiskirjast või koostööpartnerite pakkumistest?

Registreeritud kasutajad saavad loobuda uudiskirjast ja koostööpartnerite pakkumistest järgmiselt:

  • Logida sisse Hansabay keskkonda
  • „Menüü“ → „Minu personaalne info“ alt eemaldades vastavatest kastidest linnukesed. Muudatuste salvestamiseks peate sisestama kehtiva parooli.

Kui kaua kehtib toote soodushind?

Toote soodushinna kehtimise kuupäev on ära toodud kohe hinna juures. Kui selline viide puudub, siis kehtib soodushind tähtajatult.

Mil moel saan mina teada plaanitavatest kampaaniatest ja allahindlustest?

Kõikidest toimuvatest ja plaanitavatest kampaaniatest ja allahindlustest anname teada e-meili teel. Selleks, et olla kursis kõikide meie kampaaniate, plaanitavate allahindlustega ja soodsate koostööpartnerite pakkumistega tellige Hansabay uudiskiri ja nõustuge saama koostööpartnerite pakkumisi. Seda saab teha Hansabay kodulehel vastavatesse kastidesse linnukest märkides.

Kas kusagilt on võimalik soetada Hansabay kinkekaarte?

Hetkel Hansabay kinkekaarte soetada pole võimalik. Sellise võimaluse tekkimisest anname kindlasti teada.

Millised on Hansabay klienditeeninduse kontaktid?

Tekkinud küsimuste korral saate alati võtta kontakti telefoni või e-posti teel. Telefoninumber on 6 800 100, e-postiaadress: info@hansabay.ee.

Klienditoe telefonil 6 800 100 võetakse kõnesid vastu tööpäevadel kell 9.00 – 21.00.

Kas ma saan edastada oma tellimust ka telefoni teel?

Telefoni teel saab kontakti võtta ainult klienditeenindusega. Ostude vormistamine toimub Hansabay veebilehekülje kaudu.

Kuidas ma saan muuta oma isiklikke andmeid?

Selleks logige Hansabay keskkondaja ja plokis "Minu Personaalne info" tehke vajalikud muudatused.

Kas oste saab sooritada juriidiline isik ja mida selleks teha tuleb?

Jah, oste saab sooritada juriidiline isik. Ostu vormistamise teiseks sammuks on tarneaadressi lisamine või juba olemasoleva aadressi kinnitamine. Kui soovite ostu vormistada juriidilise isikuna, siis lisage vastavasse kasti („Ettevõte“) Ettevõtte nimi ja muud vajalikud andmed.

Kuidas osta kaupa „Minu soovinimekirjad“ alt?

„Minu soovinimekirjad“ toote ostmise puhul tuleb läbida samad etapid, mis iga teise toote ostmisel Hansabay keskkonnas.

Kaupadest

Kas tooteid saab kusagil enne ostu sooritamist näha, proovida?

Hansabay on e- kaubanduskeskus, füüsilised poed puuduvad. Võimalust enne ostu sooritamist kaupa näha, proovida ei ole.

Kuidas saan lisainformatsiooni toote kohta, toidukaupade puhul säilimisaega, toote tarnimiseaga (selle puudumisel) jne.

Lisainformatsiooni teid huvitava kauba kohta saate meie tugiteenustelt.

Ostu vormistamine ei õnnestunud. Kuidas vormistada ostu?

Ostu sooritamise etapid:

  • Vali välja sobiv toode
  • Kliki kastile „Lisa ostukorvi“

  • Avanenud aknas kliki kastile „Jätka ostu vormistamisega“

  • Kliki kastile „Järgmine samm“

  • Vali kohaletoimetamise aadress või lisa uus aadress

  • Vali makse- ja kohaletoimetamiseviis. Pane tähele, et kast „Edasi maksmisele“ ei muutu aktiivseks enne, kui pole pandud linnukest „Nõustun Kasutustingimustega ja Konfidentsiaalsuspoliitikaga“ ette.

  • Nüüd saate sooritada makse, ärge unustage klikata kastil „Tagasi kaupmehe juurde“

Kauba garantii.

Müügigarantiiks võlaõigusseaduse tähenduses on müüja, varasema müüja või tootja (müügigarantii andja) lubadus müüdud asi garantiis või reklaamis ettenähtud tingimustel tasuta või tasu eest välja vahetada, parandada või tagada muul viisil asja vastavus garantiis või reklaamis ettenähtud tingimustele.

Füüsilisest isikust Ostjal (Tarbijal) on õigus esitada Müüjale Kauba lepingutingimustele mittevastavusest tingitud pretensioone 2 (kahe) aasta jooksul arvates Kauba kättesaamisest. Kui Kaup on müüdud Tarbijale, siis kuue esimese kuu jooksul Kaubal ilmnenud puuduste puhul eeldatakse, et see oli olemas Müügilepingu sõlmimise momendil ning puuduse iseloomu peab välja selgitama Müüja. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.

Kui tekib täiendavaid küsimusi, siis soovitame pöörduda klienditeeninduse poole.

Kas kõik pakutavad kaubad on kättesaadavad?

Kui kaup ei ole mingil põhjusel kättesaadav, siis ilmub selle kohta viide “välja müüdud” ning te ei saa lisada seda ostukorvi.

Kui müüja on teadlik, millal kaup on jälle saadaval, siis ta saab määrata kindla kuupäeva, millal toode kuvatakse klientidele ostmiseks.

Kauba koguse kastis on lause „Toode on läbi müüdud“, kas see toode tuleb veel müüki?

Meil puudub selline info. Kui kaup on uuesti müügis ja Müüja uuendab laoseisu, siis tekib ostjal võimalus lisada toode ostukorvi.

Kuidas saan teada tellimuse tühistamise põhjuse?

Registreeritud kasutaja valib „Menüü“ → „Üksikasjad“ ja avanenud lehel kuvatakse tellimuse andmed. Kerides allapoole on näha tühistatud tooted ja tühistamise põhjus.

Tasumine

Mil viisil saab Hansabay keskkonnas tasuda ostude eest?

Hansabay pakub tasumiseks järgmisi võimalusi:

  • tasumine internetipanga kaudu (SWEDBANK, SEB, LUMINOR, LHV);
  • tasumine krediit- või deebetkaardiga- EVERYPAY;
  • tasumine LHV järelmaksuga.

Täpsemalt makseviiside kohta saab lugeda siin.

Kas tellimus peab olema vormistatud ilmtingimata selle ostja nimele, kes tasub ostu eest?

Mitte tingimata. Ostu sooritaja ja maksja võivad olla erinevad isikud.

Kuidas saab veenduda, et makse on edukalt kinnitatud?

Eduka makse puhul saadab süsteem ostjale kinnituse tellimuse kohta. Ostja saab makse sooritamist kontrollid ka oma kontolt läbi internetipanga.

Millised dokumendid edastatakse peale ostu sooritamist?

Teile edastatakse arve transpordi eest ja arve iga toote kohta eraldi. Juhul, kui olete sooritanud mitu ostu ühe müüja kauplusest, siis koostatakse koondarve.

Kust ma saan vaadata ostetud toodete arveid?

Peale ostu vormistamist ja makse tasumist kuvab süsteem kõik tellimustega seotud arved „Minu tellimused“ alla. Klikkides kastile „Üksikasjad“ saate vaadata tellimusega seotud üksikasju. Samuti saadetakse kõik arved teie e-meilile.

Kas tellimust on võimalik muuta pärast tasumist?

Pärast tasumist tellimust muuta ei saa. Seetõttu palume enne makse sooritamist ostukorvi sisu hoolikalt üle vaadata.

Kas ma saan tühistada tellimuse pärast tasumist?

Tellimust tühistada ei saa. Palume saadetis vastu võtta ja seejärel soovi korral vormistada tagastus.

Kes pakub Hansabay e-kaubanduskeskuses järelmaksu?

Hetkel on järelmaksupartneriks LHV pank.

Kui kiiresti tuleb vastus järelmaksu taotlusele?

Vastus järelmaksu taotlusele saabub mõne minuti jooksul.

Kellel on õigus järelmaksu taotleda?

Te saate taotleda järelmaksu, kui on täidetud järgmised tingimused:

  • Teie sissetulek ühes kuus on vähemalt 250€
  • Te olete 18-75 aastane
  • Te olete Eesti Vabariigi kodanik, Vene Föderatsiooni kodanik või halli passi omanik, kellel on elamisluba ja kes elab Eestis

Järelmaksu saab taotleda ka ettevõte. Selleks tuleb täita taotlus, esitada bilanss ja kasumiaruanne eelmise kuu lõpu seisuga.

Kui kaua kehtib positiivne järelmaksutaotluse vastus?

Positiivne järelmaksutaotluse vastus kehtib 90 päeva. Selle perioodi jooksul võite soetada kaupa ja tasuda teenuste eest järelmaksulimiidi ulatuses.

Milline on minimaalne järelmaksusumma?

Minimaalne järelmaksusumma on 50€.

Kohaletoimetamine

Kauba tarnimisel kasutame ettevõtte DPD teenuseid.

Kohaletoimetamise aeg on alates tellimuse kinnitamisest 1 kuni 3 päeva.
Mõne kauba puhul võib tarneaeg olla pikem kui 3 päeva. Palume tellimisel pöörata eraldi tähelepanu iga kauba kättetoimetamise kuupäevale.
Te saate jälgida tellitud kauba olekut Teie konto alt Hansabay lehel või minnes lingile Tellimuse jälgimine.

Täpsemalt saad vaadata siin

Kas makse tüüp mõjutab tellimuse kohaletoimetamise kiirust?

Makse tüüp kohaletoimetamise kiirust ei mõjuta.

Kui palju võtab tavaliselt aega kauba kättetoimetamine?

Tarneaeg on näidatud valitud kauba leheküljel. Kohaletoimetamise aeg on alates tellimuse kinnitamisest 1 kuni 3 päeva või rohkem, kui kaup on laos otsas.

Millistesse riikidesse kaupu toimetatakse?

Hetkel toimetavad Hansabay logistikapartnerid kaupa ainult Eesti piires. Kauba toimetamine väljaspoole Eestit on plaanis lähiajal.

Kas ma saan jälgida oma saadetise kohaletoimetamise teekonda?

Tellitud kauba olekut saab jälgida spetsiaalse jälgimisnumbri abil Hansabay tellimuste lehekülje kaudu. See number antakse igale tellimusele ning saadetakse ostjale e-posti teel pärast kauba eest tasumist.

Kui suured on saatmiskulud?

Saatmiskulu suurus sõltub tarnimise viisidest: kuller, pakiautomaat või suuremahulise kauba tarnimine. Kõik saatmiskulud kuvatakse süsteemis tellimuse vormistamise ajal.

Kes maksab kauba kättetoimetamise eest?

Kauba kättetoimetamise maksab kinni ostja oma ostu sooritamisel. Erandiks on kaubad, mille kättetoimetamine on tasuta. Nende kohta on olemas spetsiaalne märge.

Kas erinevatelt müüjatelt ostetud kauba saan kätte ühe saadetisena?

Kõik erinevatelt müüjatelt ostetud kaubad saadetakse ostjale eraldi. Ühe saadetisena kaupa kätte saada pole võimalik. Erandi moodustavad need juhud, kui mitu eri kaupa ostetakse ühelt müüjalt.

Ma ei saanud kaupa kätte lubatud tarneaja jooksul. Kus on tellimus ja millal see kohale toimetatakse?

Palume pöörduda klienditeenindusse.

Kas mitmest kaubast koosnevat tellimust saab saata erinevatele aadressidele?

Ei, selline võimalus Hansabays puudub. Ühes tellimuses sisalduv kaup saadetakse vaid ühele aadressile. Kui ostja soovib kaupa saata erinevatele aadressidele, siis tuleb tellimused vormistada eraldi.

Tagastus/Pretensioonid

Mida teha kui olen saanud praaktoote või toote, mis ei vasta kirjeldusele või on mittekomplektne.

  • Teatage sellest viivitamatult müüjat, võimalusel lisage foto tootest.
  • Täitke tagastusvormi Hansabay keskkonnas, peale mida tagastage kaup esimesel võimalusel müüjale.
  • Peale kauba tagastust tagastatakse ostjale kauba maksumus.

Kas saan kauba tagastada müüja füüsilisse poodi?

Ei, selline võimalus puudub. Kaupa saab tagastada üksnes logistikaettevõtte kaudu (DPD kaudu, vormistades tagastamine Hansabay keskkonnas).

Kuidas pean pakendama tagastatava kauba? (Pakendamise ja saatmise reeglid)

Enne kauba tagastamist soovitame tutvuda pakendamise ja saatmise reeglitega:

Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta.

Kauba tagastamiskulud kannab Tarbija, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

Pakend peab olema transpordikindel. Saadetis peab olema kaitstud mõjutuste osas, mis tekivad seoses automaatse sorteerimise, klimaatiliste tingimuste ja mehaanilise käsitlemisega.

Saadetis ei tohi ohustada paki edastajat, saajat ega kolmandaid isikuid või määrida ja rikkuda teisi saadetisi.

Rohkem kui ühe eseme saatmisel eralda need üksteisest kasutades vahelehti.

Vali pakend, mille suurus ja kuju vastab saadetise suurusele.

Sulge pakend korralikult ja kasuta vastupidavaid kinnitustarvikuid (nt. pakketeip).

Täpsemalt saab tutvuda tingimustega siin.

Müüja aktsepteeris tagastuse, kui kiiresti saan raha tagasi?

Raha tagastamine toimub 3 tööpäeva jooksul.

Kas võin raha tagastuse saada ka teisele pangakontole?

Raha tagastatakse üksnes sellele pangakontole mille kaudu maksite tellimuse eest.

Kas kõikidele kaupadele kehtib tagastusõigus?

14 päevane tagastusõigus ei kehti järgmiste kaupade puhul: kauba puhul, mis on valmistatud Teie isiklikke vajadusi arvestades; kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev; perioodiliselt ilmuvate trükiste puhul (nt. ajakirjad); audio- ja videosalvestustele ning arvutitarkvarale, juhul kui tarbija on ümbrise avanud; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt. kosmeetika, pesu); meelelahutus- ja reisiteenustele.

Täpsemalt võib taganemiseõiguse kasutamise kohta lugeda Kasutustingimustest paragrahv 6 ning selle alapunktid.

Kelle poole tuleb pöörduda garantiiga tekkivate küsimuste korral?

Kauba garantiiga seotu sätestab Hansabay Kasutustingimuste punkt 7.3:

7.3. Kaubal puuduse ilmnemisel peab Tarbija hiljemalt 2 (kahe) kuu jooksul puuduse ilmnemisest sellest Müüjat teavitama, esitades selleks Müüjale kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis pretensiooni. Kui pretensioon on esitatud HANSABAY kaudu, siis HANSABAY edastab pretensiooni edasi Müüjale. Ostja peab pretensioonis märkima enda nime ja kontaktandmed, pretensiooni kuupäeva, Kaubal puuduse ilmnemise kuupäeva, puuduse ja selle avastamise kirjelduse ning viitama või lisama pretensioonile ostu tõendav dokument (Arve).

Kas kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise õigus?

  • Pretensiooni esitamise õigust reguleerib Võlaõigusseadus (VÕS) § 218, mis sätestab, et tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist.
  • Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.
  • Tootele või teenusele garantii andmine on kauplejale vabatahtlik, õigus kauba puuduse suhtes pretensioon esitada aga Sulle kui tarbijale seadusega tagatud. Kaupleja ei saa omapoolse garantiiga vähendada ega muuta enda seadusest tulenevat kohustust vastutada asja lepingutingimustele vastavuse eest kahe aasta jooksul.
  • Kauba puuduse kõrvaldamisega seotud kulutused, nagu posti-, veo-, tööjõu- ja materjalikulu peab tasuma müüja.
  • Kasutatud asjadele ei ole kehtestatud teistsuguseid tingimusi kui uutele asjadele. Seega kehtib ka komisjonimüügi puhul kaheaastane pretensiooni esitamise õigus.
  • Eraisikult ostmisel ei laiene tarbijakaitsereeglid, sest tegemist ei ole kaupleja ja tarbija vahel sõlmitud lepinguga, vaid kahe eraisiku vahelise tehinguga. Seega pole Sul eraisikult ostmisel pretensiooni esitamise õigust ning probleemide korral saad abi vaid kohtust.

Kas juriidilisel isikul on pretensiooni esitamise õigus?

Juriidilisele isikule ei laiene pretensioonide esitamise õigust. Juriidilist isikut ei loeta tarbijaks, tarbija on füüsiline isik. Juriidilisel isikul on õigus kasutada kauba garantiid.

Kes tasub kauba tagastamisel saatmiskulud?

Kauba tagasisaatmiskulud katab ostja. Erandiks on need olukorrad, kui tagastate kauba, mis ei vastanud tellitule (Näiteks vale või defektiga toode). Sätestab kasutustingimuste punkt 6.3:

Taganemisõiguse kasutamisel tuleb Tarbijal ostetud Kaup viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast Müügilepingust taganemisest teatamist, Müüjale tagastada. Kauba tagastamise kulud kannab Tarbija, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv Kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Kuidas toimub raha tagastamine?

Raha tagastamine ostjale toimub mitte hiljem kui 3 päeva jooksul peale müüja poolt kauba kättesaamise kinnitust. Raha kantakse üle tagastamise avalduses märgitud kontole.

Mida teha kui ma ei ole oma tellimust kätte saanud?

Sel juhul kontrollige saadetise asukohta jälgimisnumbri abil ning vajaduse korral võtke kontakti klienditoega.

Mida teha kui vaidlus on lõpule jõudnud, kuid raha ei ole ikkagi tagastatud?

Sellisel juhul võtke kontakti klienditoega.

Kuhu peaksin pöörduma, kui vaidluse lahendus mind ei rahulda?

Hansabay Kasutustingimuste punkt 11.2 sätestab järgmist:

11.2. Poolte vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Poolte vahelist vaidlust ei õnnestu lahendada läbirääkimiste teel, lahendatakse vaidlus Eesti Vabariigi seadusandlusega ettenähtud korras, juriidilisest isikust Ostja/Müüja puhul Harju Maakohtus. Tarbijast Ostja võib vaidluse korral pöörduda ka Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole või paluda kaebus lahendada ODR platvormil (internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm), mille veebiaadress on ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kas tellimust on võimalik muuta pärast tasumist?

Pärast tasumist tellimust muuta ei saa. Seetõttu palume enne makse sooritamist ostukorvi sisu hoolikalt üle vaadata.

Kas tarneaadressi on võimalik pärast tellimuse eest tasumist muuta?

Kui tellimus on esitatud, siis tarneaadressi muuta ei ole võimalik. Ostja peaks käituma järgmiselt:

  • Oota, kuni saadetise staatus muutub „Teele pandud“ (kauba saatmise teekonda saab jälgida oma konto kaudu).
  • Võtke viivitamatult ühendust tarnijaga (Tel. 613 0012, E-R 8-21, L-P 9-17, või e-meil teenindus@dpd.ee) ja teatage tarneaadressi muutumisest.

Vajate veel abi?

Külastage klienditoe lehekülge ja meie meeskond tuleb teile meeleldi appi.
Telefon 6 800 100
e-posti aadress info@hansabay.ee.